აშშ-ის პრეზიდენტმა, დონალდ ტრამპმა თავისი წინასაარჩევნო კამპანიის ინტერნეტრეკლამაში რეკორდული თანხა - 64,7 მილიონი დოლარი დახარჯა. ამის შესახებ Google Transparency Report-ის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემები მეტყველებს.
კერძოდ, 37,2 მილიონი დოლარი კომიტეტმა "კვლავ გავხადოთ ამერიკა დიადი" დახარჯა. 27,4 მილიონი კი წინასაარჩევნო შტაბმა - "დონალდ ტრამპი პრეზიდენტად."
რაც შეეხება ტრამპის მეტოქეს, ჯო ბაიდენს, დემოკრატიული პარტიის კანდიდატის შტაბმა ინტერნეტრეკლამაში თითქმის ორჯერ ნაკლები - 32,5 მილიონი დოლარი დახარჯა.
წინა რეკორდი ნიუ-იორკის ყოფილ მერს, მილიარდერ მაიკლ ბლუმბერგს ეკუთვნოდა, რომელმაც 2020 წელს თავისი წინასაარჩევნო კამპანიის რეკლამაში 62,2 მილიონი დოლარი დახარჯა.